English learning

آموزش زبان انگلیسی

English learning

آموزش زبان انگلیسی

یک تیر و چند نشان

یک تیر و چند نشان

همانگونه که بارها و بارها شنیده‌اید یکی از بهترین راه های تقویت زبان خواندن مطالب مختلف می‌باشد و خود من در این ستون تا به حال چندین بار یه این موضوع اشاره کرده‌ام و لینک‌های مختلفی نیز در این مورد ارائه داده‌ام. امروز هم در ادامه این موضوع، لینکی را معرفی می‌کنم که به شما در قدرت خواندن و درک مطلب‌تان کمک زیادی می کند.

در واقع معرفی این سایت اشاره‌ای ضمنی نیز به همان ضرب المثل قدیمی « یک تیر و دو نشان » است؛ با این تفاوت که در این جا یک تیر و چند نشان شده است! چرا که با مراجعه به این آدرس می‌بینید که در هر بخش به شما جندین لینک پر‌بار معرفی می کند که واقعاً به درد شما می‌خورد. مثلاً بخش Audio که هر مطلب را می‌توانیدگوش دهید و در حقیقت هم reading comprehension خود را تقویت می‌کنید و هم listening خود را.

در زمینه‌های ادبی و مذهبی آثار زیبا و به یاد ماندنی را می‌توان یافت مثل انجبل، بعضی از آثار شکسپیر و دیگر نوشته‌های کلاسک دنیا. در بخش news آن می‌توانید با روزنامه‌ها و مجلات مختلف دنیا آشنا شوید که هر کدام از آنها نیزبخش ها و روزنامه‌ها و مجلات دیگری را یه شما معرفی می‌کند. اما گذشته از این امکانات به نظر من بهترین امکان موجود در این سایت 2 چیز می‌باشد:

اول این که به شما امکان انتخاب زبان مورد نظرتان را می‌دهدکه به راحتی می‌توانید ازمنوی بالای صفحه آن را انتخاب کنید و یا از بخش Language around the world انتخاب کنید.

نکته دوم هم بخش English around the world می‌باشد که می‌توانید با نحوه تلفظ و تغییرات کم و بیش موجود در انگلیسی در هر نقطه از جهان آشنا شوید. مطمئن هستم که بسیاری از افراد هنوز فکر می‌کنند که انگلیسی فقط همان زبان فرمال و رسمی است که ما در 4 سال دوره دبیرستان و نهایتاً دوره دانشگاه یاد گرفتیم .اگر شما نیز جزء این عده کثیر هستید کافیست این بخش را با دقت بیشتری مطالعه کنید تا بهتر متوجه این نکته شوید که زایایی و گستر دگی این زبان به حدی است که در هر موقعیت جغرافیایی و تاریخی مختلف بین اقوام و ملل مختلف، متفاوت بوده و سبب تغییرات عظیمی نیز شده است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یکرنگ چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ب.ظ http://yekrang.blogsky.com/

سلام

از دیدارتان از یکرنگ و تبادل لینک با شما سپاسگزاریم
شما در صورت تمایل می توانید بعد از هر به روز رسانی به
خانه به روز
به آدرس
http://yekrang.blogsky.com/?PostID=999
مراجعه و به روز رسانی خود را به ما و دیگر دوستان اطلاع دهید.
همچنین اگر شما عضو سایت تبیان هستید می توانید جواب سوالات آن را در صفحه ذیل بیابید آدرس این صفحه را به خاطر بسپارید زیرا در حال حاضر لینک ورودی آن در صفحه اصلی وبلاگ وجود ندارد.
http://yekrang.blogsky.com/?PostID=950

مهران پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ http://boothackdj.blogfa.com

علیرضا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.iranesabz.co.sr/

چشم . ایشالا که شما هم بزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد