English learning

آموزش زبان انگلیسی

English learning

آموزش زبان انگلیسی

quotation

با سلام. اینها سخنانی هستند که بیشتر در مورد پیوزی هستند. سعی کنید تا میتونید این سخنان رو حفظ کنید. چون وقتی یکی از quotation ها رو در writing و یا speaking به کار ببرید، به کارتون زیبایی کلام میبخشید.

 

Walter Begehot

The great pleasure in life is doing what people say you cannot do.

 

Henry Ford

Failure is only the opportunity to more intelligently begin again.

 

Ralph Waldo Emerson

Nothing great was ever achieved without enthusiasm.

 

Winston Churchill

An optimist sees an opportunity in every calamity;

a pessimist sees a calamity in every opportunity.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بانمک دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.banamak.blogsky.com

حسین جان
سلام
وبلاگ مرتب وجمع وجوری داری
اگر انگلیسی ات خوبه کمی هم به ما یاد بده راه دوری نمیره
ممنون
تا بعد
پیش من هم بیا

بهروز دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ http://bavarsad.blogsky.com/

سلام به شما دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارین و آموزش انگلیسی یکی از سخت ترین کارها است امیدوارم بتوانید با سعی و تلاش موفق باشید.
ضمنا به وبلاگ شما لینک دادم وبلاگ من هنوز به روز نشده
شما هم به من لینک بدین با تشکر.

نوید سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

ببخشید دستم روی اینتر خورد و نوشته ی قبلی نا تمام ارسال شد

همین الان هم که فیلم های انگلیسی رو از ماهواره نگاه میکنم کاملا میتونم خیلی راحت متوجه بشم با توجه به اینکه لهجه هم دارند ولی من کاری که کردم اینه که

زبان خودم رو با لهجه پرورش دادم

در مورد کنکور و اینکه چه جزواتی رو بیشتر باید بخونم اگه میشه منو راهنمایی کنید

و ضمنا من قصد دارم تا مقطع دکترا زبان انگلیسی رو ادامه بدهم

با تشکر از لطف شما حسین جان

ممنونم .... نوید ..... شیراز ۸:۵۷ شب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد