English learning

آموزش زبان انگلیسی

English learning

آموزش زبان انگلیسی

Thank You Lord

سلام به همگی

امیدوارم از متن زیر لذت ببرید. با خوندن متن زیر هم یک نکته آموزشی یاد میگیرید و هم زبانتان تقویت میشود.

نظر هم یادتون نره(از صد بازدید کننده این وبلاگ، فقط یک نفر نظر میذاره. دستتون درد نکنه لطف میکنید). پس واقعا نظر یادتون نره.

 

Thank You Lord

 

One day a man saw a special dream. He saw himself at angels’ place looking at them while they were working. When he entered, he saw a large group of angels who were busy opening the recently received letters from earth, putting them in a box.

He asked:" What are you doing?"

" here goes our duty, receiving peoles’ praying and their requests from God." Said the angel.

The man went forward but he again faced a couple of angels, putting papers in envelope, and sending them to earth.

He asked" What do YOU do?"

An angel answered in a hurry: " here is the sending part; we send God’s blessing and gifts to his creatures on earth."

Going a little bit further, the man saw another angel, but this time an idle one. With lots of  surprise the man asked: " Why don’t you do something?"

He received this answer:" here is the part to which people who have reached their wantings and received answers for this prayers, should write back. But unfortunately, a few of them do.

The man asked: " How can they write back?"

The angel answered:" Very simply. It’s simple to say:" Thank You Lord."

 

 دست اعضای بلاگ اسکای درد نکنه. علامات گرامری در نوشته های  زبان انگلیسی بر عکس میشن. قبلا از این مشکلات نبود. از وقتی قالب رو عوض کردن اینطوری شده اگه کسی میتونه راهنمایی کنه، بگه . تا بعد بای.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

مرسی

امیر یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:26 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام.
چقدر زیبا به تصویر کشیدی. باورت میشه مو به تنم سیخ شد. منو یاد خواب خودم انداختی که ......
رنگ این دست نوشتت خیلی عجیبه. میدونی بدون اغراق بهت بگم با تمام وجودم لمسش کردم.نذر کردم که همیشه ..... ولی مدتی هست که اون نذر رو فراموش کردم !!!! (ای داد)
بعد از مدتها تکانم دادی.
و انا عبدک الضعیف.......
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم. راستی من شما رو لینک دادم...
اگه آپدیت کردی خبرم کن... خوشحال میشوم.
یا حق...
موفق و پایدار باشی .....
::..:: خیلی التماس دعا ::..::

جهرم بوی (علی) دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ق.ظ http://jahromboy.blogsky.com

بابا دمتون گرم دیگه به ما سر نمیزنید کمال نامردیه من که میخوام برم سربازی حد اقل یه سر بزنید ببینید من هستم نیستمو باشه ولی ما که شما رو فراموش نکردیم

به هر حال موفق باشید.

عشق شیرین

کاش عشق را پایان نبود

در نهاد من بغیر از عاشقی یادی نبود

کاش خون عاشقان رنگین نبود

قصه های عشق شیرین کم نبود

کاش وقتی میدهد عاشق به معشوقش پیام

در درونش جز نگار روی او مهری نبود

در میانه ما بهانه عشق شیرینست و بس

کاش داستان عشق فرهاد اینچنین شیرین نبود


yahoo id : (( afshar9000 )) navid سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام حسین جان

من نوید هستم از شیراز و امسال قصد دارم تا در کنکور احتصاصی زبانانگلیسی چه در سراسری و چه در آزاد شرکت کنم و از آنجاییکه که دیپلم زبان انگلیسی دارم و و واقعا هم به این رشته علاقه دارم میخواهم تحصیلاتم را در رشته ی مترجمی زبان انگلیسی دنبال کنم

میخواستم از شما کمک بگیرم و بخواهم که در مورد این رشته توضیحاتی بیشتر به من بدهید

که آیا اصلا این رشته خوب است و ارزش دارد که من برای آن تلاش کنم در این مملکت یا خیر ؟

ممنونم

جواب رو همینجا میخونم یا اینکه اگر خواستید به ایمیل من بفرستید یا برام آفلاین بزارید

thanks good bye

بٌخار بلاگ سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ب.ظ http://bokhar.blogsky.com

سلام
یک لینک در بٌخار بلاگ یه شما اختصاص یافت
می تونی نهایتاً تا دو روز دیگه یک لینک به من بزنی
در غیر این صورت لینک تو خذف خواهد شد
درباره پسوورد هم گفته بودم که حتماً ای میل رو وارد کن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام حسین جان

ممنونم که جواب سوال من رو دادید و واقعا از شما ممنون هستم

----------------

حسین جان من دیپلم علوم تجربی رو در سال ۱۳۸۴ گرفتم و در کنکور هم زیست شناسی قبول شدم

اما از آنتجاییکه هیچوقت به زیست شناسی علاقه ای نداشتم و همیشه من و یکی از دوستانم دنبال این بودیم که بالاخره در رشته ی زبان اداغمه تحصیل بدهیم تصمیم گرفتم تا کنکور ۱۳۸۵ رو فقط برای مترجمی زبان انگلیسی بخونم

چون واقعا زبان انگلیسی رو دوست دارم .. هر چقدر هم که سخت باشه مهم نیست ... من عاشق این رشته هستم و واقعا مثل جونم زبان انگلیسی رو دوست دارم

همین الان هم با توجه به اینکه ۱ سالی میشه که دیپ

محمود چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.iransohrab.net

سلام . وبلاگ جالبی داری ... فقط می تونم بگم خسته نباشی ... به ایران سهراب هم سر بزن و خوشحال میشم که یه لینک هم به ایران سهراب بدی ...
هیچکی هستی منو مثل تو از من نگرفت . کسی مثل تو منو اسیره تنهایی نکرد . کسی مثل تو برام آیه تاریکی نشد . کسی مثل تو به دور من حلقه ی نابودی نزد ...عاقبت عشق دروغیو فریبنده ی تو . من و تو مرز بده لحظه بدنامی کشی . من هنوز دوزخیه عشق دروغین توام . از تو این تشنه تن خسته به انتها رسید .

محمود چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.iransohrab.net

سلام . وبلاگ جالبی داری ... فقط می تونم بگم خسته نباشی ... به ایران سهراب هم سر بزن و خوشحال میشم که یه لینک هم به ایران سهراب بدی ...
هیچکی هستی منو مثل تو از من نگرفت . کسی مثل تو منو اسیره تنهایی نکرد . کسی مثل تو برام آیه تاریکی نشد . کسی مثل تو به دور من حلقه ی نابودی نزد ...عاقبت عشق دروغیو فریبنده ی تو . من و تو مرز بده لحظه بدنامی کشی . من هنوز دوزخیه عشق دروغین توام . از تو این تشنه تن خسته به انتها رسید .

نوید چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ

مرسی از ایمیلتون

چشم حتما اگر سوالی ژیش اومد از شما استاد ارجمندم میپرسم .

قربان شما ... نوید

afshar9000@yahoo.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ http://shababnews.blogsky.com

مرسی به وبلاگ خبری من سر زدی
وبالگ شما هم جالب و هنری است
اگه میتونی در ترجمه خبرها به من کمک کن چون بعضی از خبرها از اخبار جوانه ها پخش میشه
منظر جوابت هستم

کامیار چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.kamyararyana.blogfa.com

ممنون که سر زدی !
من با تبادل لینک موافقم و شما را در وبلاگ اصلی خودم : هیچ چیز زیباتر از علم نیست ! لینک کردم و منتظر شما هستم ... !

کامیار پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.kamyararyana.blogfa.com

ممنون !

نوید پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام حسین جان

نوید هستم

یه سوال یادم اومد گفتم بپرسم اگه میشه کمکی کنید به این بنده !!!! پشت کنکوری !!!


۱- دبیری یا مترجمی ؟ فرقشون چیه ؟
۲- کاش از شر این سربازی راحت میشدیم ؟ راهی سراغ نداری ؟

۳- درسهای دانشگاهی زبان چی هستن ؟ ریاضی هم داره !!!

مرسی ... نوید !! قربونت
afshar9000@yahoo.com
afshar9000@yahoo.com
afshar9000@yahoo.com

۴- شما دانشگاه آزادین یا سراسری ؟ کدوم شهر ؟ به سلامتی

۵- میگم آب و هوای دانشگاه هم خوبه ؟!!!!!! ) لبخند (

بای....

حسین جان خیلی دوست خوبی هستی

Hidden-see.co administrator جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:30 ق.ظ http://Hidden-see.blogfa.com

Hello
I am one of Kamyars friends.If you go to his blog you see he link me in his blog.
I think Id like to link you in my own blog.Please write your answer in my blog or send it to my E.mail.
ْGood Luck
Good by
Hidden-see.co administrator

[ بدون نام ] شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:38 ب.ظ

من یه سوال دیگه هم دارم

و اونم اینه که آیا روزهای دانشگاه در سراسر کشور یکسان هستش ؟

یعنی جمعه - شنبه - یک شنبه ؟ یا اینکه فرق میکنه

ساعتای دانشگاه چه جوریه ؟

امتحانا چه طور ؟

ببخشید یه کم زود فوضول شدم !!! نوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد