English learning

آموزش زبان انگلیسی

English learning

آموزش زبان انگلیسی

معرفی سی دیwww.llee.blogsky.com انگلیسی

با سلام. دیدم قالب با اون مطلبم در مورد conjunction به هم ریخت، مجبور شدم یه چیز دیگه بنویسم. اما باز هم درست نشد و مجبور شدم اون پست رو حذف کنم. خیلی از بینندگان این وبلاگ عذر خواهی میکنم. چند روز پیش یه جمله جالب دیدم که نظرمو خیلی جلب کرد و برای شما هم گذاشتم تا بخونید. امیدوارم جالب باشه.

Vince Lombardi

It's not whether you get knocked down.

It's whether you get up again.

  

در آخر میخواستم که یه سی دی که تازگی به دست خودم رسیده رو معرفی کنم. این سی دی برای کسانی خوبه که علاقه زیادی به ادبیات دارن. تو این سی دی تمام آثار شکسپیر، میلتون و هزاران نویسنده دیگر وجود داره + بیوگرافی تمام این افراد و کلی امکانات دیگر. فکر کنم تو ایران کمتر کسی این سی دی رو داره. اسم این سی دی هست  THE WORLD’S GREATEST CLASSICAL BOOKS امیدوارم بتونید پیداش کنید.  اگه خیلی مشتاق به دست آوردن این سی دی هستید و پیداش نکردید، با من در تماس باشید تا ببینم چه می توانم انجام بدم. در پست بعدی هم یه نرم افزار قابل دانلود در مورد صحبت کردن هست که جزییات بیشترشو تو پست بعد بهتون میگم. ضمنا نظر هم یادتون نره.بای.

نظرات 3 + ارسال نظر
من و بارون پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ق.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

سلام. اینجا چه خوبه.خیلی خوبه که هر چند وقت یکی پیدا میشه مثل شما چهار خط مطلب بنویسه که یه عمر واسه آدم موندگار باشه...موفق باشید...

علی اکبر عطائی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ق.ظ http://afghancomputer.blogsky.com

سلام دوست عزیز .... وبلاگ بسیار جالبی دارید و خوشحال شدم که با وبلاگ خوبتان آشنا شدم .... صد در صد شما می توانید از هر کدام از مطالب وبلاگ من که خواستید در وبلاگتان استفاده کنید ... موفق باشید

علی اکبر عطائی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://afghancomputer.blogsky.com

سلام دوست عزیز .... وبلاگتون رو لینک کردم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد