English learning

آموزش زبان انگلیسی

English learning

آموزش زبان انگلیسی

چگونه انگلیسی را آموزش دهیم ؟ برای مدرسین تازه کار

چگونه انگلیسی را آموزش دهیم ؟ برای مدرسین تازه کار

 

 

http://www.madridteacher.com/learning-english/how-to-organize-yourself.htm

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا۸مایل چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز ... وبلاگ جامعی دارید ... خسته نباشید .. با انگلیسی خیلی حال میکنم

هادی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام واقعا وبلاگ قشنگ و باحالی داری خیلی حال کردم اگه می شه یه سری هم به بخش لینکستان سایت ما بزن اگه خیلی حال کردی به سایت ما لینک بزن Http://www.javidnet.com

نوید ( سامانه مروارید ) یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ http://morvaridonline.blogsky.com/

سلام حسین آقا

یادتون ۱ سال و نیم پیش باهاتون تبادل نظر کردم در مورد کنکور کارشناسی مترجمی زبان و شما هم خیلی منو راهنمایی کردین؟

امروز اومدم بگم که من حالا دانشجوی ترم ۳ مترجمی زبان شیراز هستم ....

هنوز حرفها و راهنمایی هاتون تو گوشمه که میگفتین مثل مجسمه سر کلاس نباش ...

واقعا خوشحالم از اینکه دوستی چون شما دارم ...

ببخشید من توی گرامر یه کم ضعیفم ... البته واحد هاشو پاس کردم ولی الان توی مقاله نویسی و یا نگارش پیشرفته دارم می فهمم که توی conjunction ها یه کم ضعف دارم ...

چه کتابی رو میتونم بخونم ؟ که توی همه موارد راهنماییم کنه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد